FANDOM

Chenoa – była dziewczyna Anissy Pierce.

Osobowość Edytuj

Chenoa z pozoru wydawała się być miłą i kochającą kobietą, dzielącą szczere i prawdziwe uczucia do Anissy. W rzeczywistości jednak przeszkadzała jej izolacja kobiety, przez co narodziła się u niej nadmierna podejrzliwość, zazdrość i agresją słowna w stosunku do partnerki, doprowadzając ostatecznie do rozstania.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Chenoa poznała Anissę na początku 2017 roku i dość szybko ich znajomość przerodziła się w związek[1].

Problemy w związku Edytuj

Chenoa i Anissa rozmawiaja o swoim związku (1)

Dziewczyny rozmawiają o swoim związku

W styczniu 2018 roku, Chenoa zaprosiła Anissę do siebie niedługo po tym, jak ta została porwana przez Lalę. Ich spotkanie zakończyło się stosunkiem płciowym, po którym dziewczyna wyraźnie zaznaczyła, że oczekuje czegoś więcej, niż tylko seksu. Bardzo chciała poznać rodzinę swojej partnerki, o czym wielokrotnie wspominała. Chenoa zrozumiała jednak dość szybko, że nie jest to najlepszy czas na taką rozmowę i darowała sobie, słuchając po tym, jak Anissa rozwaliła zlew gołymi rękoma, co ta uznała jako przesadę. Kolejnego wieczoru dziewczyny były na wspólnych zakupach, po których ponownie wróciły do łóżka[1].

Kilka dni później, Chenoa wieczorem odwiedziła bar pod Czerwoną Szminką, gdzie na scenie zobaczyła Anissę w kostiumie ze spandexu tańczącą z Azjatką, Grace Choi – pracowniczka lokalu. Będąc zazdrosna, podeszła do swojej dziewczyny i nazwała ją dziwką, na co zareagowała pracowniczka, nakazując kobietom porozmawiać na zewnątrz. Ostatecznie sprzeczka doprowadziła do rozstania[2].

Występy Edytuj

Black LightningEdytuj

  1. LaWanda: Księga nadziei
  2. LaWanda: Księga pogrzebu

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Black LightningEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „LaWanda: Księga nadziei” wyemitowany 23 stycznia 2018 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „LaWanda: Księga pogrzebu” wyemitowany 30 stycznia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj