FANDOM

Cień śmierci: Księga wojny” – trzynasty odcinek serialu „Black Lightning”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 17 kwietnia 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska 24 kwietnia 2018 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Skutki starcia Black Lightninga z Tobiasem Whalem odbijają się na całej drużynie. Tymczasem przywódca setki gromadzi swoje siły do walki z Proctorem.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Alvin Pierce – Wracam do pracy. Przeczytaj konstytucję.
  • Jefferson Pierce – Całą?!
  • Alvin Pierce – Mmm-hmm. Nie będziesz tkwił przed telewizorem. Przepytam cię!

Jefferson załamuje się

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

  • „Unholy War” – Jacob Banks
    Młody Jefferson Pierce przygląda się trumnie ojca na jego pogrzebie. Jefferson ucieka ulicami miasta przed policjantami.
    Jacob Banks - Unholy War
  • „Stairway to Heaven” – The O'Jays
    Jefferson śni o tym, jak przeprasza ojca za to, że ten nie uratował go przed Tobiasem Whalem.
    The O'Jays - Stairway to Heaven
  • „Shining Star” – Earth, Wind & Fire
    Żołnierze A.S.A. wchodzą do kryjówki Pierce'ów. Thunder i Black Lightning walczą z uzbrojonymi żołnierzami. Painkiller informuje Tobiasa o konflikcie między agencją a Black Lightningiem. Henderson zbiera zespół, który zabiera na miejsce walki agentów z bohaterami.
    Earth, Wind & Fire - Shining Star
  • „Timmy Turner” – Desiigner
    Gambi i Lynn bronią kryjówki. Thunder i Black Lightning pozbywają się ostatnich żołnierzy. Painkiller pokonuje agentów w siedzibie A.S.A. Proctor poświęca ostatniego agenta, aby móc uciec przed Tobiasem. Pierceowie uciekają z kryjówki, przed przybyciem policji.
    Desiigner - Timmy Turner
  • „Family Affair” – Sly & The Family Stone
    Jefferson biega z córkami po ulicach miasta, kierując się do domu, do Lynn.
    Sly & The Family Stone - Family Affair

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „Shadow of Death”.

Zobacz też Edytuj