FANDOM

Czarny Jezus: Księga ukrzyżowania” – jedenasty odcinek serialu „Black Lightning”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 3 kwietnia 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska 10 kwietnia 2018 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Jako że podejrzenie ASA względem Jeffersona Pierce'a i Black Lightninga rośnie, organizują oni aresztowanie mężczyzny. Lynn poszukuje pomocy u inspektora Hendersona. W międzyczasie Gambi i Anissa współpracują, chcąc pokazać, że bohater wciąż biega po ulicach Freeland.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Tavon – Kurna, dyrektorze! To pański wóz.
  • Jefferson Pierce – Słownictwo.
  • Tavon – Znaczy „kurka”. To pański...

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

  • „Let's Take It to the People” – Funkadelic
    Black Lightning i Thunder włamują się do magazynu A.S.A.. Kara nakazuje naukowcowi zrobić wszystko, aby nie tracić obiektów testowych. Black Lightning i Thunder odnajdują zbrojownie broni elektrycznej.
  • „This Land Is Your Land” – Sharon Jones & The Dap-Kings
    Policja przeszukuje samochód Jeffersona Pierce'a. Policja aresztuje dyrektora liceum Garfield na oczach uczniów.
    Sharon Jones & The Dap-Kings - This Land Is Your Land
  • „Sun Is Shining” – Bob Marley & The Wailers
    Jefferson jest bity na posterunku policji i stara się kontrolować swój gniew.
    Bob Marley & The Wailers - Sun Is Shining
  • „Struggle Sounds” – Seun Kuti & Egypt 80
    Thunder robi zamieszanie na ulicach Freeland, aby zdobyć dowód na niewinność ojca.
  • „Waves” – St. Paul & The Broken Bones
    Jefferson mówi Gambiemu, że nie jest pewny, czy zdoła mu wybaczyć. Henderson zostaje wypromowany na zastępce szefa policji. Gambi dołącza do Pierce'ów podczas rodzinnej kolacji.
    St. Paul & The Broken Bones - Waves

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „Rebellion in the Ranks”.

Zobacz też Edytuj