FANDOM

Taka walka o zbawienie świata skazuje na samotność. Musisz trzymać swoją tożsamość w tajemnicy, nawet przed bliskimi...Grace Choi, „LaWanda: Księga pogrzebu
Grace Choi – barmanka w barze pod Czerwoną Szminką, a także przyjaciółka Anissy Pierce.

Osobowość Edytuj

Grace jest przyjazna i radosną osobą, która wykazywała wielka chęć pomocy Anissie w bibliotece, głównie ze względu na to, że dziewczyna jej się spodobała. Niemiej jednak martwiła się później o kłótnie znajomej w barze z jej dziewczyną, która zakończyła się rozstaniem. Grace wykazuje również wielkie zainteresowanie komiksami o superbohaterach, a także cospleyami, urządzając w barze pod Czerwoną Szminką różne specjalnie imprezy.

Biografia Edytuj

Grace dowiaduje się o zerwaniu Anissy z Chenoą

Grace wspiera Anissę po zerwaniu

Grace będąc w bibliotece poznała Anissę, która poszukiwała informacji o mutacjach genetycznych. Gdy dziewczyna dostrzegła komiks w jej spodniach, zaczęły żartować. Choi zdradziła, że pracuje w barze pod Czerwoną Szminką i zaprosiła ją na imprezę, sugerując, by ta się przebrała za Supergirl albo Looker. Wieczorem Anissa pojawiła się w lokalu, gdzie dziewczyny zaczęły tańczyć. Po niedługiej chwili przybyła Chenoa, która będąc zazdrosna o swoją dziewczynę, podeszła do niej i nazwała ją dziwką, na co zareagowała Grace, nakazując kobietom porozmawiać na zewnątrz. Niedługo po tym, gdy Anissa wróciła do baru, Choi dowiedziała się o zerwaniu dziewczyn[1].

Następnego dnia, kiedy Anissa wychodziła wraz z Grace z baru, zaatakowała ich grupka mężczyzn, którym przeszkadzało istnienie „lesbijskiej budy”. Choi wiedziała, z kim ma doczynienia i wiedząc o ich zakazie zbliżania się, chciała zadzwonić na policję. Wtedy też jeden z mężczyzn zaatakował ją i odrzucił na samochód, przez co dziewczyna straciła przytomność. Obudziła się kilka minut później w barze na kolanach Anissy, która okładała lodem jej ranę na głowie, pytając przy tym, czy jakby mogła karać ludzi za złe występki, to byłoby to dobre. Grace z chwilą zastanowienia poparła przyjaciółkę[2].

Występy Edytuj

Black LightningEdytuj

  1. LaWanda: Księga pogrzebu
  2. Czarny Jezus

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Black LightningEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „LaWanda: Księga pogrzebu” wyemitowany 30 stycznia 2018 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Czarny Jezus” wyemitowany 6 lutego 2018 roku.

Zobacz też Edytuj