FANDOM

Green Light – narkotyk sprzedawany w całym Freeland, którego twórcami jest agencja A.S.A. poszukująca nadzwyczajnych ludzi.

Wygląd Edytuj

Green Light są małymi, zielonym tabletkami bez żadnych wzorów i symboli. Podczas podpalenia ich, kolor ognia jest zielony.

Opis Edytuj

Green Light podczas spalania

Green Light podczas spalania

Green Light otumania i wyłącza myślenie, jednocześnie zapewniając sztuczne uczucie euforii i odprężenia. Objawami jego zażycia są przekrwione oczy, zwężone źrenice i ich brak reakcji na światło. Zdarzają się przypadki, kiedy przedawkowanie doprowadza do zgubnej kontroli i zwiększa siłę, jak było w przypadku Bernarda Lewisa, czy też jednego z treningowych przeciwników Tobiasa Whale'a.

Setka zaczęła sprzedawać Green Light w całym Freeland w 2018 roku na zlecenie A.S.A., którzy tym samym próbowali powtórzyć eksperyment sprzed lat, zdolny wytwarzać nadzwyczajnych ludzi. Jednymi z handlarzy byli Two-Bits i Ronald Wright, którzy za pośrednictwem młodych ludzi, takich jak Lashawn czy Bam sprzedawali młodzieży towar.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa narkotyku prawdopodobnie jest związana z tym, jak wygląda ogień po podpaleniu produktu.