FANDOM

Kostium Thunder – kombinezon ochronny Thunder, który jednocześnie jest w stanie ukryć tożsamość użytkownika.

Wygląd Edytuj

Pierwsza wersja kostiumu Thunder była jednoczęściowym niebieskim strojem z czerwonymi elementami nad piersiami i pod nimi. Uda posiadały fioletowe wzory, a ramiona czarne. Złoto-białe buty połączone były ze zmodyfikowanymi nakolannikami, umożliwiającymi ochronę. Na przedramionach również znajdowały się ochraniacze, natomiast w pasie widniał podłużny złoty element. Oczy były pomalowane na złoto, a włosy zakrywała blond peruka.

Druga wersja kostiumu Thunder jest znacznie zmodyfikowaną wersją, wypełnioną technologicznymi dodatkami. Wykonana jest z polimeru kevlaru, dzięki czemu jest o wiele lżejsza, niż się to wydaje. Kostium przypomina bardziej złoto-czarną zbroję, dzięki pogrubieniom, jakie znajdują się na udach, przedramionach i ramionach. Ręce obejmują rękawiczki bez palców, a klatka piersiowa posiada dodatkowe wzmocnienia. W pasie można dostrzec złoto czarny pasek z podświetlaną sprzączką. Do zestawu dołączona jest maska stworzona z tego samego materiału, a same oczy są przysłonięte przeźroczystym materiałem.

Opis Edytuj

Kiedy Anissa Pierce zaczęła działać jako bohater i obrońca Freeland, z pomocą Bena skompletowała kostium, który posłużył jej przez kilka tygodni do walki z Black Lightningiem w obronie doktor Stewart. Gdy dziewczyna odkryła rodzinny sekret i dołączyła do zespołu, Peter Gambi zaprojektował i wykonał jej kostium.

Kostium Thunder jest wykonany ze stopu kevlaru, dzięki któremu zawdzięcza wytrzymałość na rozciąganie, uderzenia pociskami i ekstremalne warunki. Chroni dodatkowo przed samoistnym porażeniem prądem, a maska posiada możliwość dwustopniowej ochrony użytkownika. Kiedy uruchomi się ją, przeźroczyste elementy na oczy stają się ciemniejsze, a także aktywuje się modulator głosu.

Znani użytkownicy Edytuj