FANDOM

LaWanda: Księga nadziei” – drugi odcinek serialu „Black Lightning”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 23 stycznia 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska 30 stycznia 2018 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kiedy społeczność upada przez otaczającą ich przemoc, pojawia się promyk nadziei: czy Black Lightning powrócił? Lynn Stewart zauważa zmiany w społeczności, przez co zaczyna sobie zadawać to samo pytanie. Kiedy Jefferson Pierce zmaga się ze swoją decyzją, Gambi nakłania go, aby założył kostium raz jeszcze i powrócił do życia jako bohater. Tymczasem Anissa i Jennifer próbują poradzić sobie z konsekwencjami ich wstrząsającego doświadczenia.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Jefferson Pierce – Jak nasze dziewczynki?
  • Lynn Stewart – Jennifer siedzi na daszku z Khalilem, więc jest szczęśliwa, a Anissa poszła do przyjaciółki. Ciągle mylę jej imię...

Jefferson krótko się zastanawia

  • Jefferson Pierce – Cheena... chyba...

Jefferson i Lynn śmieją się

  • Lynn Stewart – Na pewno nie.
  • Jefferson Pierce – Co mi z tego przyszło? Uczyłem ją kiedyś. Marzyło mi się, że zapewnię swoim uczniom lepsze życie. Że wyrwą się z tej dzielnicy i z tego miasta na świat. Że ocalę więcej istnień jako dyrektor szkoły, niż jako Black Lightning...
  • Lynn Stewart – To prawda...
  • Jefferson Pierce – Kłamstwo! LaWanda nie żyje.
  • Lynn Stewart – Wiem, dla mnie to też bolesne!
  • Jefferson Pierce – Mogłem ją uratować. Wielu innych też! Oszukiwałem się... Wmówiłem sobie, że będziemy mieszkać w pięknym domku z białym płotkiem i żyć normalnie! Ale ja nie byłem, nie jestem i nigdy nie będę normalny!
  • Lynn Stewart – Mówisz jak uzależniony...
  • Jefferson Pierce – To nie jest nałóg! Pamiętasz co powiedziałaś, gdy odkryliśmy moje moce? Stwierdziłaś, że to dar... błogosławieństwo boże. Nadal tak jest... To dar od boga i zamierzam go użyć. Nie tylko dla córek, ale dla wszystkich, którzy go potrzebują.

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

  • „Simply Beautiful” – Al Green
    Jefferson stara się kontrolować swoje moce. Lynn śpi z Jennifer, kiedy słyszy Jeffersona, któremu idzie pomóc. Jefferson oferuje Lynn swoje łóżko i idzie spać na kanapie. Anissa budzi się i idzie do apteki, powstrzymując rabunek. Jefferson przegląda stare zdjęcia ciążowe Lynn. Tobias Whale zabija Lalę na komisariacie.
    Al Green - Simply Beautiful
  • „Rocket Science (feat. Kay Franklin)” – Joyce Wrice
    Annisa i Chenoa kochają się, po czym rozmawiają o swoim związku.
    Joyce Wrice - Rocket Science (feat. Kay Franklin)
  • „Let's Straighten It Out” – Latimore
    Lala oczekuje, aż jego ludzie przyprowadzą mu Willa.
  • „Welcome To Freeland” – Godholly
    Jefferson nakazuje Lali trzymać się z dala od jego rodziny oraz szkoły.
    Godholly - Welcome To Freeland
  • „Make Me Wanna Say” – Josh Lay
    Khalil rozmawia z Jennifer o Black Lightningu, po czym pyta ją o to, czy zostanie jego dziewczyną. Lynn całuje Jeffersona, kiedy ten wraca do domu.
    Josh Lay - Make Me Wanna Say
  • „Am I Black Enough for You?” – Billy Paul
    Black Lightning udaje się na ostateczna konfrontację z Lalą.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „The Morning After”.

Zobacz też Edytuj