FANDOM

Lashawn – diler sprzedający na ulicach Freeland Green Light, a także członek Setki.

Osobowość Edytuj

Lashawn jest porywczym i agresywnym młodzieńcem, który nie widzi nic złego w swoim postępowaniu. Posłusznie wykonuje polecenia i wykazuje się szacunkiem w stosunku do swojego szefa, którego mimo wszystko się boi. Pokazuje to między innymi podczas rozmowy z nim, kiedy to zwraca uwagę na każde wypowiedziane przez siebie słowo.

Biografia Edytuj

Bam i Lashawn zostają pobici przez nieznanego napastnika (2)

Pobicie przez tajemniczego napastnika

Pewnego ranka Lashawn wraz z Bamem chcieli sprzedać Green Light uczennicom liceum GarfieldNeemie i Lisie. Ich konwersację przerwało przybycie Anissy Pierce, która zabrała dziewczyny to samochodu i nakazała zostawić im uczniów. Mężczyźni pogrozili jej bronią, lecz ta niezbyt się przejęła. Tego samego dnia późnym wieczorem do chłopaków podeszła zakapturzona postać, którą ci potraktowali jako potencjalnego kupca. Nim zdążyli się obejrzeć, tajemnicza osoba ogłuszyła ich kilkoma ciosami. Kiedy jednak dostrzegła, że ci mają problem z oddychaniem, wezwała pogotowie[1].

Lashawn wraz z Godhollym przygotowywali się na scenie w klubie do występu, kiedy do budynku wszedł pewien mężczyzna. Chłopacy nie widząc przez oświetlenie, z kim mają doczynienia, wygonili gościa. Gdy ten się jednak odwrócił, dostrzegli Lalę, którego widok ich zdziwił z powodu plotek, jakie o jego losie słyszeli. Nieco później Lashawn odwoził wraz z innym gangsterem szefa do domu, zauważając, że ten gada sam do siebie[2].

Późnym wieczorem Lashawn spotkał się z Neemą Summers, której dał próbkę Green Light i pocałował ją na pożegnanie[3].

Występy Edytuj

Black LightningEdytuj

  1. Czarny Jezus
  2. Księga objawienia
  3. Grzechy ojca: Księga odkupienia

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Black LightningEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Czarny Jezus” wyemitowany 6 lutego 2018 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Księga objawienia” wyemitowany 13 marca 2018 roku.
  3. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Grzechy ojca: Księga odkupienia” wyemitowany 27 marca 2018 roku.

Zobacz też Edytuj