FANDOM

Lisa – uczennica liceum Garfield i przyjaciółka Neemy Summers.

Osobowość Edytuj

Lisa jest typową nastolatką, uwielbiającą łamać reguły i imprezować. Wpływ na jej zachowanie ma bunt młodzieżowy, a także osoby, z którymi trzyma. Jako imprezowiczka, nie potrafi przeżyć spotkania bez alkoholu czy narkotyków, uważając zabawę z tymi środkami za lepszą.

Biografia Edytuj

Pewnego ranka Lashawn wraz z Bamem chcieli sprzedać Green Light uczennicom liceum GarfieldNeemie i Lisie. Ich konwersację przerwało przybycie Anissy Pierce, która zabrała dziewczyny to samochodu i nakazała zostawić im uczniów. Mężczyźni pogrozili jej bronią, lecz ta niezbyt się przejęła[1].

Kilka dni później, gdy Lisa nie mogła skontaktować się z przyjaciółką, rodzina Summers uznała ją za zaginioną. Dziewczyna zaczęła roznosić plakaty po Freeland, odwiedzając przy tym Gambi's Custom Tailoring i prosząc właściciela o wywieszenie jednego egzemplarza plakatu na drzwiach warsztatu[2].

Występy Edytuj

Black LightningEdytuj

  1. Czarny Jezus
  2. Grzechy ojca: Księga odkupienia

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Black LightningEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Czarny Jezus” wyemitowany 6 lutego 2018 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Grzechy ojca: Księga odkupienia” wyemitowany 27 marca 2018 roku.

Zobacz też Edytuj