FANDOM

Neema Summers – uczennica liceum Garfield, która zyskała nadludzkie zdolności po zażyciu Green Lighta.

Osobowość Edytuj

Neema jest typową nastolatką, uwielbiającą łamać reguły i imprezować. Wpływ na jej zachowanie ma bunt młodzieżowy, a także osoby, z którymi trzyma. Jako imprezowiczka, nie potrafi przeżyć spotkania bez alkoholu czy narkotyków, uważając zabawę z tymi środkami za lepszą.

Biografia Edytuj

Neema Summers odkrywa swoje moce (1)

Neema odkrywa swoje moce

Pewnego ranka Lashawn wraz z Bamem chcieli sprzedać Green Light uczennicom liceum Garfield – Neemie i Lisie. Ich konwersację przerwało przybycie Anissy Pierce, która zabrała dziewczyny to samochodu i nakazała zostawić im uczniów. Mężczyźni pogrozili jej bronią, lecz ta niezbyt się przejęła[1].

Późnym wieczorem Lashawn spotkał się z Neemą, której dał próbkę Green Light i pocałował ją na pożegnanie. Gdy chłopak odszedł, dziewczyna zażyła narkotyk i po chwili jej ciało zaczęło płonąć. W ten podjechała ciężarówka, która ogłuszyła uczennicę i porwała ją. Następnie umieścili ją w magazynie A.S.A. w jednej z komór utrzymujących przy życiu[2].

Występy Edytuj

Black LightningEdytuj

  1. Czarny Jezus
  2. Grzechy ojca: Księga odkupienia

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Black LightningEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Czarny Jezus” wyemitowany 6 lutego 2018 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Black Lightning”, odcinek „Grzechy ojca: Księga odkupienia” wyemitowany 27 marca 2018 roku.

Zobacz też Edytuj