FANDOM

Trzy siódemki: Księga Thunder” – szósty odcinek serialu „Black Lightning”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 27 lutego 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska 6 marca 2018 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Jefferson poluje na mordercę swojego ojca. Anissa wykorzystuje swoje moce, aby naprawić to, co poszło źle. W międzyczasie Gambi prosi o pomoc Lynn.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Lynn Stewart – 28 czerwca 1994 i 7 października 2001 roku. To dni narodzin twoich córek. Jesteś wspaniałym ojcem, ich ostoją, ale nie możesz narażać swojej duszy. Zabójstwo ją zbruka, utracisz ją.
  • Black Lightning – Już jest zbrukana... Żegnaj.

Black Lightning szykuje się do ataku

  • Lynn Stewart – Rozumiem cię! Odbyłam z Anissą poważną rozmowę... Pojęłam, że zawsze chciałam być na pierwszym miejscu. Black Lightning jest częścią ciebie i nigdy nie będziesz do końca mój. Dość kłótni! Pogodzę się z tym, kim jesteś. Ale pamiętaj, jesteś bohaterem – nie mordercą.

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

  • „For Whom the Bell Tolls” – J. Cole
    Henderson przybywa po ostatni raport z obserwacji Black Lightninga. Black Lightning mdleje podczas akcji i szybko zabiera go do ciężarówki Gambi. Policja przeszukuje miasto z celem odnalezienia mściciela. Gambi dzwoni do Lynn, aby ta pomogła mu z Black Lightningiem.
    J. Cole - For Whom the Bell Tolls
  • „Brand X” – Rene Van Verseveld, Kurt Farquhar
    Black Lightning ma chwile słabości za klubem nocnym.
  • „Espelho” – Mathias Landaeus
    Joey Toledo informuje Tobiasa Whale'a o tym, że prawie zabił Black Lightninga.
    Mathias Landaeus - Espelho
  • „Power” – Godholly
    Anissa ze znajomymi bierze udział w demonstracji.
    Godholly - Power
  • „HEAVN” – Jamila Woods
    Anissa kontynuuje swoje badania nad meta-genami, kiedy Jennifer prosi ją o sprawdzenie pracy domowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „Vengeance”.

Zobacz też Edytuj